härliga lördag..

åh vilken mysig kväll det blev igår! var hos min emma och fick god kycklinggryta =) tack vännen!
sen gick vi (flög pga stormen) till josse där det blev konstig film och lite vin, mkt trevligt! =)
cyklade hem i stormen och kom knappt någonstans alls, och regnet bokstavligen piskade mot kinden på mig, kändes som små nålar..uscha! men hem kom jag, tur det inte är allt för långt hem därifrån.

vaknade imorse innan nio precis, och tanken var att vi skulle iväg till ikea på förmiddagen, men vi var alla överens om att det inte skulle vara något roligt att cykla, så vi sköt upp de planerna tills imorrn istället.
dock har jag fått lite pluggande gjort, vilket är behövligt. förstår inte hur jag ska få in all information i mitt lilla huvud.. säger det åter igen: jag är inte kapabel till att lära mig så mycket på en och samma gång.. blir ju total kortslutning i hjärnverket..
dock blir det en lugn kväll med god mat och lite vin, plus pluggande framför melodifestivalen.. om man skulle få ordning på det där tidvattnet nån gång. ska bara njuta av att vara heeelt själv och inte behöva vara social eller trevlig mot någon annan, perfekt! exakt det jag behöver i dagsläget känner jag. social och trevlig kan jag vara i skolan och på jobbet, men hemma.. haha, här är jag som jag vill! =)

nej, nu är det dags att fixa kyckligen och lägga den i marinad så den får stå och gotta till sig lite innan den ska ner i grytan. =)

ciao så länge*

Kommentarer
Postat av: hannah

Du får alltid vara som du är/vill!! ta hand om dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback