jobbigt..

..att det kan bli så konstigt när man tror en sak och det blir på ett helt annat sätt..
klart man ska hoppas, men man ska nog lära sig skilja på förhoppningar och förväntningar..
man ska ALDRIG anta saker...


superförkyld här, orkar inte med mig själv.. täppt i hela huvudet känns det som.

står i valet och kvalet mellan att åka till nyköping i helgen, eller stanna här och bara njuta av att ha en helg för mig själv...alla åker ju hem i helgen så blir till att plugga och bara ta dagarna som de kommer. kan också vara härligt samtidigt som det kan vara skönt med lite miljöombyte och komma härifrån några dagar..

får se, kan ju bestämma mig imorrn..

nu ska jag plugga här, äta nåt också kanske..

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch sa jobbigt att va forkyld... Vi har hittaills klarat oss fran Allt skit vilket e gott!! Ha det super och krya pa dig!kram

2008-02-20 @ 12:18:00
Postat av: OttO

känns som att alla ligger sjuka just nu :( dötrist är det! hoppas du blir bra snart =)

Postat av: emma

Snutt! Kul å se dig idag! :)
Jag åker inte hem i helgen!! Ska vi ses? Vi har husfest på lördag, ska vi ta å svänga våra lurviga på kåren?! :)
PUSS

2008-02-20 @ 19:22:26
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback