vad hände??

varför har jag ingen motivation längre? varför känns allt bara jobbigt?
måste plugga massor, men hittar inte någon ork till det. orkar inte ens laga mat idag.. sen ifall det beror på förkylningen eller ngt annat, det vet jag inte.
jag får ångest för minsta lilla nuförtiden.. vill bara krypa in i ett skal.
hade jag inte haft en sån toppenklass i skolan så hade jag nog inte ens tagit mig dit.

det här är garanterat näst sista terminen på skolan, sen får det vara slut. finns inget mer jag kan läsa sen för att komma dit jag vill.. det är bara att söka och vänta..
jag tycker inte ens om min lägenhet, det har jag nog aldrig gjort.. tycker den känns rörig och äcklig i allmänhet, och tråkig! uscha! spelar ingen roll vad jag gör, blir inte bättre för det. trodde att min storrensning skulle göra susen, men icke då.

nee.. nu måste jag ta tag i nåt här. blir nog affären först, sen måste jag plugga tyvärr...

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback