Besökare..

Att jag skulle ha ca.85 besökare på min blogg på en dag är ju helt osannolikt..det trodde jag aldrig!!
Så en fråga, vem är just du som läser den? Skulle vara riktigt kul att veta, så skriv en liten kommentar bara, det går fort! =)

Slut i huvudet idag..som vanligt med andra ord..
Massa massa folk på jobbet, helt hysteriskt.. men en sak jag undrar över är: Varför i hela fridens namn kan man inte städa undan efter sig när man tagit tyg från en plats och sen klippt och vägt det? Varför går det inte att lägga tillbaka det på samma plats som där man tog det? Om ngn av er som läser detta skulle vara på IKEA nån gång och köpa tyg, snälla ta undan efter er.. att plocka tygbalar är nästan det enda jag har gjort idag...
Men trots detta så känner jag att jag har fått mkt gjort idag...även om huvud och kropp får ta stryk av det.

Skola imorrn, hela dagen såklart, vad annars?!
Plugga lite nu och fixa lite matlåda, är ju numera köpt så måste fixa två matlådor =P

Ciao*


Kommentarer
Postat av: Li

Alla har ett pris...

2008-01-20 @ 20:34:33
Postat av: emma

ja, ja läser den ju! men det vet du la vid det h'r laget! :)
klart vi ska käka lunch! :) säg bara när så! :)

Postat av: MALLAN

This is me Mallan you know ;)
Snart är det GBG, fan så underbart
PUSS

2008-01-21 @ 11:00:58
Postat av: hannah

jag är jag... som du ungefär som du vet;) kram

2008-01-21 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback