Duktigt!!

Ojoj, vart riktigt effektiv idag måste jag säga.. Har rensat ur hela vardagsrummet nu, vet inte hur många kassar med skit jag har samlat ihop. Dock har jag några kartonger.. sånt jag inte får plats med nånstans. Och det måste dessutom stå vid fotänden av min säng, eftersom det inte finns några förråd att tillgå för dom som äger 1.or.. hrmf! Det är ju vi om några som behöver ett förråd..men neeejdå...och ingen balkong får vi heller!
Men de där jäkla lådorna lämnar jag till ödet, eller tills jag flyttar iaf =)

Nu är det dags att ge sig på dagens pluggande. Har engelskaläxa tills imorrn, massa konstiga ord såklart. Sen blir det även till att plugga på duggan tills på fredag, vet inte hur jag ska klara av den!

Nej, nu ska jag ta och känna mig lite nöjd med mig själv och passa på att plugga när jag ändå är på bra humör! =)
Fick min beställda Elvis-skiva med posten idag, den har underlättat rensningsarbetet =) Jag som aldrig trodde jag skulle köpa en skiva av honom...men tänk så fel man kan ha, den är faktiskt riktigt bra! =)

image157

Nighty night, sleep tight*

Kommentarer
Postat av: OttO

han är en grymt underskattad av vår generation den där elvis!

Postat av: Jessica

hehe, blev inga chips.. men pistagenötter! :-) Var lite nöjd över mitt spontana ryck att ringa dig men hälsa mamma Åberg att jag ska försöka tänka en dag i förväg nästa gång! =) kramen

2008-02-10 @ 23:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback