Helg it is..

..dock inte ledig för det..
hade verkligen behövt vara ledig den här helgen, har ju knappt kommit på plats sen jag återvände till kalmar i söndags..

i söndags ja, då åkte jag tåg från sthlm, lagom bakis och sjukt trött! hälsade på min älskade Elaine och var med på hennes födelsedagsfest. så himla roligt att träffa gamla kompisar från förr =)
vi hade riktigt kul unde de dagarna jag var där, skärholmen, singstar, yatzy, film, godis och bara mys.

         


i måndags satte skolan igång igen, och den här terminen blir det inget softa av direkt. hur mkt som helst att göra redan, och värre lär det bli. däremot är det rätt skönt eftersom jag kan tillgodoräkna mig maskindelen, även om jag ska försöka gå på föreläsningarna så behöver jag inte göra tentan, mkt smidigt! =)

umgåtts rätt mkt med Li den här veckan, och den ena dagen har ju vart mer galen än den andra. igår till exempel skulle vi bara ta en fika efter skolan, men det slutade med att hon följde med mig hem och hjälpte mig städa, och åkte härifrån halv två..haha. men vi hade galet kul iaf. =)

nu när min älskade älskling har lämnat mig här i Kalmar så får jag liksom försöka bjuda till och träffa andra människor.. dock är det svårt att börja kräla efter folk när man är van vid att alltid ha någon där. men det ska väl ordna sig det också nån gång.

nehe, om man kanske skulle ta o sova snart, är trött... jobb imorrn igen, plugga också tror jag..

natti*






How will I make it without you? <3


Kommentarer
Postat av: hannah

Tror nog att du slipper kräla... :P ha det bra! kram

2008-01-20 @ 13:34:42
Postat av: emma

e det på sjöfart du har dina lektioner? isf kommer vi kanske ses en del, där kommer ja hålla till nu! ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback