Hemma

Andra dagen jag är hemma från skolan nu. Nåt är det i kroppen som inte står rätt till, och ett rätt bra tecken på det är ju att jag sov till 14 idag. Men imorrn måste jag till skolan, har inte tid att missa flera föreläsningar, visserligen har jag bara missat två stycken på de här två dagarna.

Rensningen i lägenheten går sakta men säkert framåt. Längtar till den dag då jag är helt klar...kommer kännas som en lättnad på något sätt. Är ju otroligt vad mycket skit man samlar på sig under åren, fruktansvärt. Men nu är det slut på det! =)

Blir en fortsatt lugn kväll iaf, nya danska serien ska jag se andra avsnittet på, och sen börjar ju Gossip Girl också, ska nog kolla in den och se om det är nåt som duger.

Bara några dagar kvar, sen är det GBG och KORN med Mallan, och inte minst min Vickan som gäller! =) Längtar massor! Kommer nog bli en underbar helg tror jag.

Fortsätta rensa lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback