long time, no.. writing..?

befinner mig just nu i sthlm hos Elaine...ja Elaine (jag vet att du tycker om att se ditt namn) =P
kom hit igår kväll med tåget, lagom lång tid att bara sitta en timme lite drygt, till skillnad från fem timmar ner till kalmar.
mitt hat till sthlm har försvunnit..tror jag..längtar tillbaka hit lite, och till alla möjligheter som finns här.

den här helgen ska jag bara njuta, vi ska snart till skärholmen, mkt glamour över det måste jag säga.
ikväll har jag blivit lovad vin och sing star, kan bli hur galet som helst. =)

på återseende*

Kommentarer
Postat av: Vick

hallåååå vi har faktiskt vin och singstar här också, hos DINA tjejer :)men vi duger inte :P haha, ses på måndag! puss och hade så jätte kul nu!

2008-01-12 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback