Motivation?

Efterlyses: Motivation till att göra något som har med skolan att göra.

Just nu är det alldeles för mycket i huvudet på mig för att jag ska få nåt gjort. Vet inte vart i högen jag ska börja. Hade nog behövt vara hemma några flera dagar från skolan tror jag.
Tyvärr är det ju så här jag funkar. När det blir för mycket så tar allt stopp och jag slutar att fungera.
Längtar till den dagen då jag får leva ett normalt liv med fasta punkter i vardagen och en trygghet som gör att man bara kan slappna av. Men den kommer väl den med någon gång. =)

Längtar tillbaka till Cypern.. av flera skäl.. tänk att man skulle hitta sin drömprins där nere och sen bli tvungen att lämna kvar honom.. Tänk att han kan vara den enda kille som någonsin har varit så ödmjuk och så otroligt snäll...han väntar på mig säger han.. men både jag och han förstår nog att det aldrig kommer att fungera så länge han eller jag inte flyttar från ett av landen. Men han är så otroligt charmig och snygg, och nästan varje dag berättar han för mig hur mkt jag betydde för honom och hur tagen han är av mig. Herregud, låter ju som en klyscha nästan, men nåt speciellt var det där. =) Haha, ni måste tro att jag är galen, och ja - det kan jag hålla med om, för det låter inte riktigt klokt. Men så är jag ju inte som alla andra heller. =) Haha!

image156

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tror jag har nåt att berätta för dig! Nåt som har med detta du skriver att göra! Vi måste ta en kväll (eller flera kan nog behövas!) å köra lite tjejsnack! :) Puss ängel!

Postat av: Mallan

Love at first sigth =)
*we like*

O du är inte alls nån pinsam desperat själ!
Du är Pärlan!

2008-01-30 @ 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback