> färdigjobbad..

jag sluta iofs för tre timmar sen.. rätt skönt att jobba morgonpassen, det jobbiga är bara att ta sig upp ur sängen.. imorse stängde jag av alarmet för jag trodde det var någon som ringde, men direkt efteråt kom jag på att jag blev tvungen att se vad klockan är och hur lång tid jag hade kvar att sova.. vilket resulterade i att jag insåg att det inte var någon som hade ringt och att det var dags för mig att kräla mig ur sängen. så ja, man kan väl säga att jag var rätt så borta.
men iväg kom jag, och lyckades även med att utföra ett helt godkänt jobb.

varför kan det aldrig vara fint väder när man är ledig?? behöver sol innan jag bleknar bort helt och börjar se ut som en albino igen. får hålla tummarna för att vädret blir bra nu i helgen och att solen visar sig, blir ju så mycket mysigare då..

nu ska jag ner till tvättstugan..yeay...hm..

over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback