> firar i förskott

jag har ju som känt födelsedag imorrn, fast hur många som vet det har jag ingen aning om.. så egentligen kanske det inte är så känt..
aja, i alla fall.. det är dags att fira lite i förskott idag med lite tjejer och mat nere på stan. tycker det ska bli mycket trevligt.
för den som vill veta ska jag informera er om att det är grekisk mat som kommer förtäras, och det är ju en av mina favoritlandsmat (inte maträtter..)

blir nog ingen jättesen kväll med tanke på att jag ska pallra mig till jobbet och sätta igång där klockan 06.00 imorrn.. jesus.. det är tidigt det. jobbar dock bara fyra timmar innan jag får åka hem igen. blir väl packning då med tanke på att det har gått sådär med det idag. klockan 13.00 ska jag åka tåg.. eller.. 13.01 till och med.. sen blir det tågåkande några timmar innan jag får kliva av det i göteborg - mys. =)

nu ska jag spänna på mig skorna och sätta mig på räääsercykeln och trampa in till stan, börjar bli hungrig nu så passar bra med lite mat.

over and out*



hela världens hunger samlad i mig - inte mathunger då förstås..

Kommentarer
Postat av: hannah

GRATTIS!!

Postat av: emma

Mitt födelsedagsbarn är utmanad! ;) PUSS

2008-07-03 @ 15:33:47
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback