> garderobsrensning

jag kan inte förstå det, trots att jag gjorde en garderobsrensning i höstas så har jag likt förbannat nästan mer kläder att rensa ur nu! eventuellt kan det bero på att jag är lite hårdare nu och bortser från den där tanken att "det där kanske jag kan ha när jag gått ner ett kilo".. eller "den där är så fin, klart jag kommer använda den någon gång vid ett speciellt tillfälle".. osv osv.. vilka lyxproblem egentligen. den här gången skickar jag iväg även dessa sorters kläder, tror att röda korset kan ha mer nytta av dom än vad jag har.. vissa kläder skulle jag säkert kunna sälja, men orkar inte..


nu har kaffet tagit slut vilken innebär att jag måste sätta igång igen.


over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback