> packa

varför varför varför ska det vara så himla svårt att packa en väska?! jag förstår då inte..
egentligen behöver jag inte alls ha så mycket saker med mig, kommer ju ändå vara nere i sommarstugan hela veckan, och där är det minsann ingen som bryr sig om hur jag ser ut eller hur jag är klädd. är det varmt lär man dessutom inte behöva ha speciellt mycket kläder..så de tjockaste tröjorna får nog stanna hemma - likaså jackan.

har jobbat i helgen och det har gått bra. är toktrött efter alla timmar, men det är det värt sen när lönen kommer. med tanke på vilken skitlön jag fick den här månaden så önskar jag det vore augustilöning redan nu.

tiden går fort, så är det bara. sommaren är snart slut och jag kan knappt förstå det.
än så länge har det varit en bra sommar, jag ska verkligen inte klaga. jag är nöjd helt enkelt. =)

tåget går 05.50 imorrn bitti.. herrejesus att man ska pina sig ur sängen så tidigt när man är ledig.. men eftersom det skulle bli fint väder på dagen imorrn så är det bara bra ifall jag kommer fram i skaplig tid. blir hämtad vid tåget, sen tror jag vi ska hämta båten som vart på reparation, och efter det bär det av ner till stugan, havsluften och lugnet.

ska packa klart nu så jag kan lägga mig och sova snart..

nu blir det nog bloggtystnad några dagar framöver, hoppas ni har överseende med det.. eller.. hoppas och hoppas.. det spelar ingen roll - nu har jag semester =)


ha en bra vecka!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback