> utmanad

har blivit utmanad av emma med några frågor.
ska väl se om jag får ihop några bra svar..

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
För tio år sedan hade jag nog ett av mina första sommarjobb och jobbade som ledare på seglarskola. Dock var det väl mest sommarlov eftersom jobbet bara varade i ungefär två veckor.. det var tider det.. riktigt sommarlov..

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Har redan gjort två saker.. och tog två flugor i en smäll.. promenad till IKEA för att handla lite, smidigt =) Så det som är kvar på listan är att pyssla med sakerna jag köpt, rensa lite här hemma, och så småningom in till stan och bli firad i efterskott.

3. Godis jag gillar?
Lakrits!!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Först och främst bli av med studielånet. Efter det skämma bort min familj, köpa en ny kamera till mig, köpa hus, hund och bil.. och så antagligen shoppa också.. men bara lite.. =P

5. Städer som jag bott i?

Nyköping, Stockholm, Luxembourg och Kalmar

Sen ska jag tydligen utmana fem personer också: Lina, Elaine, Hannah, Mallan och Steffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback