> ber så hemskt mycket om ursäkt

ja, jag är en passiv människa - jag vet.
sen är det ju så att jag trots det har varit ute och farit så mycket senaste dagarna, så jag har inte prioriterat bloggandet..
men nu är jag tillbaka i alla fall, solbränd (läs JÄTTEröd), lite bakis och sommarlovig..

senaste dagarna har som sagt var haft mycket att bjuda på. har varit på tillställning på byttan, hängt i hamnen och kollat seglingar, och haft personalfest. jag har njutit i fulla drag och umgåtts med både gamla och nya bekantskaper.

har satt igång projektet "hasta la vista valrossröv" som tidigare utlovat (jag har lovat mig själv), och jag måste säga att det har gått över förväntan! har än så länge lyckats hålla mig på benen, men har väl behövt vila lite väl ofta.. men det blir väl bättre med tiden.. hoppas jag! =)

nu ska jag bara njuta av ledigheten i tre dagar innan det är dags för hultan, sen blir det rööööj!

nu ska jag se klart på filmen på 4+, sen blir det väl sova eller nåt =)

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback