> festival, och jag som inte ens har börjat packa

ikväll är det dags, då är det jag, V, sovsäckarna, liggunderlagen och tältet som åker till hultsfred.
dock har smhi kommit med den tråkiga rapporten om att det ska regna både imorrn och på fredag, på DAGTID dessutom! åh hjälp.. tur jag kan simma.. efter att ha sett skräckexemplar från roskilde förra året börjar man ju nästan undra om man ska ta med sig bikinin så man kan ligga ute och plaska i vattnet istället för att svära åt det.
men eftersom jag fortfarande lider av extrem bikiniångest så tar jag bara med mig gummistövlarna så jag kan hoppa i vattnet istället.
ber till gudarna om att de endast låter det regna på nätterna .. och att tältet är vattentätt!!!

har som sagt var inte packat, vilket nog grundar sig i att jag inte alls vet vad jag ska ha med mig. förra året var det så satans kallt på nätterna att jag fick sova i raggsockor och mössa..
men stövlarna har jag bestämt mig för iaf.. känns ju som att det är ett måste när man äger ett par. dom är dessutom väldigt fina! (som att någon skulle bry sig om det på den där festivalen)

frågan är hur pass optimistisk/pessimistisk man ska vara... ett givet plagg är dock mina mysbyxor...funkar alltid!

ne, nu mina vänner måste jag faktiskt ta tag i det här..
kanske hinner återkomma innan avresan, annars blir det bloggtystnad fram till söndag åtminstone..

over and out*



Kommentarer
Postat av: emma

hihihi! Vikken tur du kan simma då gumman! haha! Hoppas ni får sketaskoj! ;P pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback