> god förmiddag

vilken seg dag det här kommer bli, det känner jag på mig redan nu.
var ute på en kort morgonpromenad förut och tog mig till blomsterlandet för att köpa diverse tillbehör till mina orkidéer, plus några växter. har ju en blomma i fönstret som liksom tappat bladen nedifrån, ser lite mysko ut, så har bestämt mig för att byta ut den, och ställa den någon annanstans så den får chans att ta igen sig. antar att det är min brist på vattning som ligger bakom bladförlusten.

har ätit min gröt och är i färd med att göra mig lite iordning inför dagen som innefattar jobb. idag blir det dock bara sex timmar där, vilket är rätt skönt, för idag har jag ingen lust till att gå dit överhuvudtaget.

måste fixa nu.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer
Postat av: emma

Det är inte lätt å ha å göra me blomster du hihihi! ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback