> packad?

haha, nej som vanligt går det riktigt trögt att packa. har tagit fram ett par skor, en klänning, mobilladdaren och en tunika.. plus datorväskan.. dock tror jag inte att jag klarar mig med endast det, tyvärr.
varför ska det vara så himla segt att få ihop lite saker och trycka ner i väskan?! jag kommer då aldrig kunna svara på den frågan.
fick tag på en hyrbil som ska köras från kalmar till sthlm imorrn, perfekt, slipper man gynna giriga SJ... fy fabian vad trött jag blir på dom. förstår inte varför de behövde ändra sitt bokningssystem, det är för mig helt ofattbart..

well, nu ska inte jag sitta här och vara bitter.. trivs med mitt liv för tillfället.. "det går bra nu" som vi brukar säga.. jävligt bra om jag får säga det själv =)
ber till gudarna om att vädret blir något sånär bra som möjligt i helgen, och framförallt på torsdag när det är dags för gröna lund. ska bli trevligt med en tripp till stora staden och få träffa min stjärna.

nej, nu ska jag för fasiken försöka komma igång med den här packningsprocessen..
mkt i huvudet nu dock.. =)

over and out*

Kommentarer
Postat av: hannah

hej gumman! står också i en röra av kläder och annat och vet inte heller vad man ska ha med sig! phu! lycka till och ha det bra kram

2008-06-17 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback