> så där igen..

jajaja, jag veet.. nu ska jag skärpa mig.. men har liksom inte haft något konkret att skriva om, vilket iofs inte är något som har stoppat mig tidigare.

kom hem för en stund sen efter behövligt tjejmys på bistro bar med älskade jobbarkompisen, oj vad saker jag fick reda på, tänk hur mycket det skvallras.. och om mig dessutom - är ju skrattretande hur vuxna människor kan hitta på saker och sprida rykten. dock tyckte vi att det var rätt komiskt att det var oss två det handlade om, eftersom det inte stämde för fem öre.. personalfester är nog ett gott ont tror jag, vi säger så.

fotbollsmatchen var helt okej med vissa spännande inslag, och visst var det kul för spanjorerna att vinna, det var väl på tiden.

två dagar kvar att jobba nu, sen ledig en dag, sen jobb en dag till, och sen ledig många dagar..

nu ska jag krypa till kojs, sätta glasögonen på näsan och läsa vidare i min bok.. vet egentligen inte vad den handlar om..men den är underhållande. =)

natti!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback