> tillbaka på landet

eller.. den mindre staden kanske man ska säga. bara direkt när man sätter sig på tåget från sthlm börjar man känna lugnet. dock tycker jag om sthlm ändå, jag trivs där.. trivs med närheten till allt. blir nog där jag hamnar så småningom.
tanken var att jag skulle stanna där uppe tills imorrn, men eftersom fröken jag bodde hos blev ivägskickad till gutarnas ö, så valde jag att åka hemåt till familjen. blir nog bra tror jag.. och med tanke på att jag har blivit så förkyld nu kan det vara skönt att ta det lite lugnt.. känner mig ju mer tjockskallig än vanligt..hm..

sticker ner till huset vid havet lite senare, kan inte bli annat än underbart.
lite halvsluft kanske botar förkylningen.

nu ska jag umgås med mina två ligister här...

trevlig midsommar ifall vi inte hörs mer.

over and out*

Kommentarer
Postat av: elaine

Oh det sög verkligen att jag var tvungen att åka :( men vi hinner lika längre än en annan gång! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback