astrologi..

..har varit något jag varit lite skeptisk mot...
men det var innan jag läste en bok som handlade om mitt stjärntecken..
ibland var det som att boken var skriven med mig som modell, och det var nästan skrämmande hur bra det stämde in på vissa punkter..
men frågan (frågorna) är:
x  kan man skylla sitt beteende på sitt stjärntecken?
x  är jag inte kapabel till att ändra mitt beteendemönster på grund av att jag är född ett speciellt datum?
x  kan det verkligen vara möjligt att vi styrs av stjärnorna, månen och solen?


men mina vänner, eftersom det nu verkar vara så himla självklart hur jag ska vara och bete mig, och det till och med finns en bok som berättar hur jag är.. så ska jag, för eran skull, ge er en lektion hur jag fungerar (enligt boken).. så då vet ni vad ni ska försöka stå ut med tills jag har sett till att ändra de där mindre bra sidorna som solen/månen/stjärnorna har bestämt att jag ska ha..


Lektion 1

Alldeles som månen, härskare över hennes stjärntecken, ändrar sitt ansikte för varje natt, är hon en person med snabbt skiftande humör. Ibland är hon närmast överdrivet känslig, blyg och timid och ibland raka motsatsen, utåtriktad och färdig att ta hela världen i famn. Hon kan dränka sig i djup depression och hennes farhågor är vanligen en vag känsla av namnlösa faror som lurar i skuggorna. En barsk blick eller ett grovt tonläge kan räcka för att såra hennes ömtåliga känslor. När hon är sårad försvinner hon in i en förebrående tystnad. Men hon kommer över det och blir sitt eget trevliga, mjuka och förstående jag när månen ändrar sig.

image171




Kommentarer
Postat av: emma

hihi, dun å stjärntecknet! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback