> fredag

så var veckan slut då.. eller ja, iaf skolveckan..
imorrn blir det jobb såklart, tre helger i rad nu.. och hur jag ska orka med plugget vet jag inte riktigt, men det får väl lösa sig.. sa han som...hm...

fick våfflor igår, tack jessica, mkt smaskigt var det.. och mätt blev jag.. men det verkade ju som att det var flera som blev.. =) sov skönt på soffan trots konstiga drömmar och utrop mitt i natten... märkligt det där att man aldrig riktigt kommer ihåg vad man gör när man sover..

och vilken roadtrip idag sen!! hahaha, skrattar bara jag tänker på det!!! dagens ord: "jaaaaha.." =) det är bra anna, nu har vi lärt oss något för framtiden...aldrig igen!! =)) resan hem tog lite längre tid än planerat...kul med roadtrip =) vi fick oss ett gott skratt iaf!!

kvällen tillbringades med emman, alltid lika trevligt! gott vin dessutom, passade perfekt till både thai-mat och chips, hur bra som helst!! =) tack för sällskapet!!

nej, nu är det dags att sova, jag skulle ju som sagt var jobba imorrn...

au revoir*

Kommentarer
Postat av: emman

Tack själv Lindan min vän! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback