> home sweet..

kalmar igen då. men riktigt skönt att vara tillbaka.
numera inser jag att för varje gång jag lämnar hemstaden, så lämnar jag också kvar en bit av det som binder mig dit. finns inte mkt kvar där som gör att jag längtar tillbaka. är så sjukt trött på stället, och jag längtar inte ens lite längre. känns mest som en ansträngning att vara där.

men nu är jag som sagt var tillbaka i staden som jag inte heller ger mycket för.. shit, undrar om det är ett tecken på att man behöver röra runt i grytan lite!?
men jag har ju klagat förr, så med hänsyn till er som klagar över att jag klagar, så ska jag inte klaga..ni vet ändå vad jag tycker om den här skitstan!

skola imorrn igen, och om jag kunde få bli lite smartare över natten så skulle ju inte det skada. det nya tjafset vi håller på med nu kommer jag nog inte fatta på ett tag..

våffeldagen imorrn, gott! ska inviga mitt nya våffeljärn! vill gärna ha sällskap också, men det känns jobbigt ansträngt att bjuda folk bara för att man "måste".. känns som barnkalas i lekis igen..
men jag ska inte hänga läpp för det! oavsett ifall jag blir ensam eller inte, så har jag pappas hemmagjorda jordgubbssylt som jag ska avnjuta tillsammans med våfflorna! =)

nu blire nog till att borsta gaddarna och gosa ner sig i sängen för att läsa klart boken jag precis har kommit in i (efter halva ungefär)..

nighty night*

Kommentarer
Postat av: Lina

Ahh sa gott det skulle va med vafflor... sa sugen ja e.... kram

2008-03-25 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback