> kallt!!

varför ska det vara så sablars kallt?!?!?
känns som ja ska frysa ihjäl här hemma, och då är ändå elementen fullt påskruvade!
egentligen skulle man väl kanske lägga sig i ett varmt bad.. men då blir det ju så kallt när man stiger upp därifrån sen.. vilka dilemman!

SMHI har sagt att det ska bli vår snart och att det här bara är ett bakslag.. hela årets väder känns som ett bakslag.. man kan ju undra hur det ska bli i sommar ifall det bara kommer regna eller om det blir värmerekord..
jag som hatar att frysa hoppas ju förstås på värmen, annars kommer jag nog emigrera utomlands någonstans där det är lite varmare.

jag tänkte vara duktig och använda lågenergilampor till mina nya vardagsrumslampor, men vet ni - dom lyser så fruktansvärt starkt!! så det är inte ens mysigt, känns som man sitter i ett enda stort solarium! tyvärr utan värme då!
ne, så jag fick minsann gå och köpa "vanliga" glödlampor istället, och ni ska tro att dom är mycket bättre!
så var det med den goda gärningen...

våffeldag idag.. skulle ju gå till affären och köpa grädde tänkte jag, men nu vet ja inte om det är värt det.. fryser ju så ja håller på att dö! kanske håller på att bli sjuk igen...

och frstn, för er som inte riktigt har fattat det än.. så skulle jag bara säga att jag fryser!

burr*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hello babe!
Det sket sig med våfflor idag så de kommer gräddas på torsdag eller fredag istället, du är hjärtligt välkommen att joina! Och du, jag bjuder inte in dig för att jag "måste" utan för att jag vill! :-) Var sjukt länge sen nu! Kjam kjam

2008-03-25 @ 22:03:37
Postat av: Lina

aaa horde det dar om sno.. hoppas verkligen att det ar borta tills ja landar pa arlanda eftersom de enda skor jag har ar flip flop.. skulle nog roa folk iof att koma med dem i sno, sa varfor inte?!( har ju gjort det forr....) Kommer hem den 11 april...Idag ska vi aka vidare..ska bli skoj! Kramar

2008-03-26 @ 03:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback