> körslaget

spontan uppfattning: helt okej!
det kanske blir riktigt bra efter några gånger när deras nervositet har lagt sig lite.
gillade bäst morakören, rockmusik sjungen i kör är grymt! =)

saknar att sjunga i kör, vill sjunga nån annanstans än bara hemma hela tiden, och i kör så kan man ju göra det utan att känna sig helt utelämnad till ödet, man slipper stå där själv menar jag. =)
får se när det kan bli bara.. så vitt jag vet finns det ingen bra kör här i stan, eller quastakören är tydligen bra, men dom har fullt, så jag får inte vara med där! =/
men men, får fortsätta sjunga hemma, än har inte grannarna sagt till mig, haha =)

det här med körslag..sverige är ju såklart inte först med det, vilket man kunde förstå..
"clash of the choir" heter det i USA, och vinnarna från förra året går att skåda nedan med en av jordens finaste låtar:



nighty night*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback