tentavecka..

snart är det dags, imorrn sätter helvetesveckan igång..
ser inte fram emot de fyra tentorna som väntar.
först ut är miljötentan.. blir till att plugga rätt mkt idag är jag rädd för.

var en bra dag igår. jobbade 06-10, sen åkte jag hem och duschade och åt lite frukost, sen tillbaka till jobbet för att köpa pennskrin och dukar till mamma, och efter det till bibblan och pluggade. satt kvar där tills de stängde, sen blev det promenix ute på stensö, tänk så vackert det är där ute, fattar inte att man inte är där ute oftare! iofs är det en bra bit hemifrån mig, så det kanske beror på det..
blev ett gäng från klassen som käkade pizza och drack lite öl där på kvällen, samt kollade på melodifestivalen.
TACK GUD för att Carola blev utslagen!! minen som hon hade efter beskedet var oslagbar, haha, bort med henne!
efter melodifestivalen cyklade vi iväg till puben dit ännu fler från klassen kom, vi hade jättetrevligt, tyvärr var jag så himla trött bara... tycker inte om att gå upp så tidigt på morgonen =/
i fredags hade jag det också jättetrevligt. jag och anna var på puben och käkade billig pastasallad och drack vin, skrattade så jag grät efter diverse uppträdanden..=)

*vaknade tidigt imorse av ett telefonsamtal, och det är jag tacksam för, nu vet jag att du vet att du kan ringa mig närsomhelst.. hoppas du sover lite iaf..

blir städning här nu och plugg såklart. sen lite senare blir det promenix som utlovat!


accidentally in love...


Kommentarer
Postat av: den som ringde

ja e såå glad att du finns i mitt liv!

2008-03-09 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback