> tentorna..

har nu fått reda på tre av de fem tentorna jag skrev under tentaveckan.. klarade alla tack o lov! så himla skönt!! nu är det bara svar på två till som jag väntar på, och ska jag vara ärlig så är det nog dom som har gått käpprätt åt skogen!! men men.. omtenta, det har jag ju gjort förut =)

bidde inga våfflor igår, och inte idag heller.. har vart alldeles för trött för det.. helt slut på kvällarna nu! men å andra sidan är det rätt så skönt att bara komma hem och slänga sig i soffan och slötitta på tv..som det egentligen inte finns så mycket att se på.. men ikväll har det iaf vart "so you think you can dance" och just nu är det ju "grey's anatomy"..
önskar jag kunde dansa så som de kan.. vill börja dansa igen..men jävla leder som säger ifrån!
iofs har ja inte så mkt tid till övers överhuvudtaget nu, så de hade väl ändå inte gått..
men man kan ju önska! =)

nu blir det jobba tre helger i rad, och hur jag ska orka det OCH skola är det bara gudarna som vet, men jag får ju betalt för det, så jag ska inte klaga! känns som att helgen jag är ledig... om sisådär några veckor då, borde vara en lugn helg, men då kommer ju min älskade Vickan hit och gör att saker blir som de brukade vara, underbart! =) och nästa vecka jag är ledig efter det, då är det ju valborg, och då lär jag och Vickan träffas igen, hihi, ska bli så kul!

sommaren ser dock lite oviss ut.. vet inte alls vart jag ska jobba, väntar fortfarande på lite svar... håller tummarna för att jag får det som jag helst av allt vill!

nehepp, nu ska jag titta klart på grey's...och sen blir det till att fixa matlåda tills imorrn..har som sagt var vart lite lat ikväll! =))

ciao*

Kommentarer
Postat av: Jessica

CONGRATS SWEETIE!!! :-)
Vill du ha en våffla..? hehe

2008-03-27 @ 19:16:57
Postat av: vickan

grattis gumman!! du är så duktig! inte lå¨ng tid kvar nu:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback