vendredi..

så var det snart helg igen då.
har inte vart så mkt action på blogg-fronten den senaste veckan. men jag har knappt hunnit med mig själv känns det som..
jobbade ju lördag och söndag, samt en liten utgång på lördagen med några av pojkarna i klassen. =)
i söndags kväll efter jobbet åkte jag hem och packade lite, och efter ett tag kom Li med familj och hämtade upp mig, och då bar det av mot jönköping för övernattning.

i måndags morse ringde klockan halv fem, alldeles för tidigt! sen gick tåget från jönköping tio i sex mot göteborg med ett byte i falköping.
klockan åtta var vi framme i gbg, och då begav vi oss ut till skandiahamnen, där vi så småningom fick återse våran älskade båt! =) helt underbart att vara tillbaka, ville helst bara mönstra på och följa med dom över atlanten igen! men det gick ju inte tyvärr... =/
kom hem från gbg klockan tio på kvällen, och då var jag lagom trött kan jag säga..

i tisdags var det skola, samt en välbehövlig långpromenix med min bästa emma. vi var ute i två timmar i det härliga numera vårvädret, helt underbart!
i onsdags var det KARMA med emma och jennie, och så lite jobb på det.
igår klarade jag mitt engelska exam i skolan, och det känns så himla underbart!! idag hade vi en liten uppkörning på radarn, och det klarade vi ju också =) skönt att ha det bakom sig nu.

idag är det lite städning, tvätt och plugg som gäller innan jag ska in till stan på after work med anna, mkt trevligt! =)
herregud, har fyra tentor nästa vecka, hur ska det gå?!?!?
jobba imorrn 06-10, sen blir det väl så småningom hem till KBV-pojkarna för plugg resten av dagen.

nej, hinner inte skriva mer nu, måste sätta igång med städningen så jag hinner klart innan det är dags att sticka iväg! =)

au revoir*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fem tentor tack! fem!!! och en dugga med om vis ska vara noga... Bläää...

2008-03-07 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback