> antibiotika

sådär ja, då är man "officiellt" sjuk då, fått antibiotika av självaste skeppsläkaren på vårdcentralen.
nu kanske jag kan få bli frisk nån gång så jag inte missar fler tentor.. klarade inte av att gå dit imorse eftersom jag knappt sovit nåt inatt, drömt jättekonstiga saker och vaknade med 39,1 i feber..
herregud, vad har jag gjort mot min kropp för att förtjäna detta?! stress? möjligt.. en gnutta.. litegrann.. okej då - massor!
men jag har ändå inte tid att lida för det just nu..så typiskt!
tentan imorrn ska jag gå på, men ska bli himla spännande och se hur det går med tanke på att jag inte kan räkna i vanliga fall ens när jag är "frisk".. halleluja..

nu ska jag bädda ner mig, ögonen orkar inte titta längre..

over and out*

Kommentarer
Postat av: vicky d

lycka till bästaste!

puss!

Postat av: emma

Det går säkert bra gumman! Krya på dig! puss

2008-06-02 @ 06:50:48
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback