> dumma virus

jag skulle vilja säga att jag HATAR virus på datorn!!
förstår inte varför dom finns! och jag fattar inte att inte mitt antivirusprogram som ska vara så bra, lyckas få bort det! åh skit också!
numera är det så att varje gång jag startar datorn så kommer det upp ett meddelande som säger att mina automatiska uppdateringar i "säkerhetscentret" är inaktiverade.. så det får man aktivera igen.. och sen kommer det upp en jäkla massa pop-ups om ringsignaler med markoolio och fan och hans moster...
jag blir såå förbaskad!
vet inte hur jag ska göra nu, men för varje gång jag startar datorn, desto mer arg blir jag på skiten!
förlåt att jag svär så mycket, men nu är jag förbannad!

ingen bra början på dagen alls.
dock kan jag trösta mig med att det endast är fyra dagar kvar i skolan och endast (!) sex tentor kvar..

inlines ska ju införskaffas idag har jag ju lovat, och jag måste nog fasiken ha med någon som stöd när jag köper dom, annars kommer de skratta åt mitt desperata försök att efterlikna den där elefanten som åker rullskridskor.. oh, nu kommer jag inte ihåg vart jag har sett honom..crap...

nu ska jag göra slut med min lockiga lugg innan jag flyger iväg till skolan på min röda monstercykel =)

over and out*

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

Kram!

Postat av: Hanna

Va kul att du ska köpa inlines, jag har också ett par som behöver ut och rullas oftare =) Skitdålig är jag, men lika kul är det för det ;) Fast nu måste jag nog hålla mig lugn ett tag så jag inte råkar ut för mer olyckor! Lycka till på tentorna! Kram

2008-05-26 @ 10:35:36
URL: http://hannaochisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback