> jag erkänner

jag har ett beroende...
det är något jag inte hade en aning om att man kunde vara beroende av..
varje gång jag går på stan så måste jag kolla efter det, och likadant när jag sitter på nätet..
att mitt beroende har gått till överdrift kan man tydligt se hemma hos mig, då detta har tagit en väldigt stor del av min vardag...

haha..

jag är så trött fortfarande, men jag menar allvar..

jag är beroende av böcker!! måste ha någon bra bok att läsa, och har nog planerat att fortsätta läsa i samma tempo även om skolböckerna har tagit över rätt mycket av min tid..

på tal om skola, tenta nästa vecka... =/


borde nog sova snart, orkar inte med mig själv.. =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tror ja med har det beroendet.... Finns ju så många superbra böcker!! Har snart läst ut de två ja låna av dig förresten ;)

2008-05-07 @ 09:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback