> luxemburg

satt och tittade på "spårlöst" på fyran förut. helt plötsligt visar det sig att deras spår leder till luxemburg, så jag fick se massa bilder därifrån =) mitt kära luxemburg, jag längtar tillbaka!! frågan är bara när man ska ha tid att åka tillbaka dit ner och hälsa på igen. var tre år sen jag flyttade därifrån nu, nästan exakt... tiden går så fort!
man kanske skulle flytta tillbaka för ett tag, hitta något jobb nånstans och bara njuta av livet =)

på tal om att njuta av livet så är det sällan jag har tid med det. upp på morgonen, hetsa till skolan (eftersom jag är så morgontrött och sover så länge som möjligt), ha föreläsningar och diverse andra saker, och sen hem och sova.. och sen vakna för att upprepa samma procedur åter igen. just nu skulle jag behöva vara ledig läääänge!
dock tror jag inte att det blir så riktigt.. eller, juni kommer nog vara rätt så mkt ledig, men då ska jag ju flänga runt och hitta på massa andra saker. men men, så kan det vara.. det kanske är värt det så småningom. =)

nu ska jag borsta gaddarna och krypa till kojs, men först se Cyperns bidrag på eurovision.. har dock fått rapport från en säker källa som säger att han inte alls tror att dom kommer gå vidare för att det var konstig musik.. kul att han tycker det som kommer därifrån =) annars brukar man ju oftast ha inställningen att landets egen låt garanterat kommer gå vidare.. =) även om jag inte har en aning om vad låten handlar om och vad dom sjunger så kan jag inte låta bli att älska språket och bara drömma mig bakåt i tiden =)

well, sova ja..
natti*

Kommentarer
Postat av: Lina

aa det e riktigt vackert i Luxenburg!!! Helt underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback