> sjuk! hjälp!!

jag behöver råd!
har satans ont i halsen, och så fort jag är uppe och går, eller framförallt ute, så gör det så läskigt ont i halsen, det bränner, skär och svider på samma gång, jag blir tokig!!
vill bara trycka ner en piggelin i halsen, men jag inser att det skulle kunna orsaka andra syptom..
min kloke mor tyckte jag kunde ta en glasspinne och klia mig med i halsen, men jag sa till henne att jag inte är på humör för att spy.
inte nog med att det "bara" gör ont i halsen, jag har även fått hosta, vilket river gott i halsen.. (aj!)

någon som har något bra knep/tips?

please help!



edit: jag HAR varit hos doktorn redan - igår.. de kunde inte göra något..

Kommentarer
Postat av: vicky d

jag har ett! GÅ TILL DOKTORN! så du blir frisk nångång mitt hjärta! puss och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback