- nu drar jag

eller, sen drar jag. inte riktigt än. om sju timmar närmare bestämt. det blir så bra!

jag förstår inte hur jag kan ha vänt på dygnet så otroligt. jag är inte tillräckligt trött på kvällarna för att jag ska kunna sova. så jag donar med annat. häromnatten stickade jag en mössa, inatt sydde jag en väska. fick ju till slut tag på en symaskin igår - tack vare min gulliga arbetskamrat. =)
väskan blev riktigt bra måste jag säga. dock kanske jag borde ha sytt ett fack inuti så att småsakerna inte ska rumla runt..men, inte nu. men jag måste säga att det är sjukt kul att pyssla! =) är först nu som jag verkligen har fått upp ögonen för det, och jag har nya projekt i huvudet hela tiden.. vill bara sitta och sticka och sy hela dagen!! =)

dock funkar det inte så. jag börjar skolan vid 13, sen jag ska jag åka tåg vid 17. men jag åker hellre tåg än att sy. eller, själva tågresan i sig är inte speciellt roligt (iofs kan jag sticka då), men det blir bra när jag kommer fram. basta.
oh, sicken bra helg det här kommer bli. däremot kommer det bli bloggtystnad några dagar framöver, men det tror jag att ni, mina otroligt många trogna läsare, kommer kunna stå ut med. right? =)

ha en toppendag och en toppenhelg nu,

later folks,

over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback