- och så tog helgen slut

tiden går fort, inget man kan förneka. men det gör inget, nu får tiden gå fort, då slipper jag som väntar på nåt gott, vänta för länge.. jobbat igår och idag, 11-18 båda dagar, och det har varit djävulskt med folk. har inte bliivit så mycket gjort mer än att svara på kundernas frågor. är helt trött nu. var ju visst ute igår också, och det kanske spelar in litegrann.. lilla J lurade med mig till kåren, och så fick jag sova där, tack! =)

ny vecka imorrn då, inte så väldans mycket i skolan, vilket blir skönt. dock ska jag in och jobba imorrn bitti innan det blir dags för tandläkaren.. =/ men det ordnar sig väl. =)

nej, orkar inte skriva mer =)

ha en bra kväll,

over and out*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det heter Korren! HAHA ;)

Postat av: emma

Va fint det blev baby! :)

2008-11-03 @ 10:19:49
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback