- och ute är det frost

kan inte förstå att det har blivit så här kallt, och så fort dessutom. så jag gissar att det är dags att säga adjö till hösten (hej vad fort den gick), och säga goddag till vintern. vilket iofs betyder att jag snart får säga hej till våren, och sen sommaren, så det blir bra det här. vinterjackan är nu framtagen och används vardagligen. måste se till att sticka klart mina raggsockor bara. kanske man kan ta i helgen här nån gång.
dock jobb snart, ska snart brumma iväg mot sju timmars arbete, skojigt!

har börjat nysa här, vill inte bli förkyld, men det vore underligt ifall jag inte blev det med tanke på att nästan alla går och nyser och har sig nuförtiden.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback