- stormig stad

när jag vinklade persiennerna förut så var det storm utanför. det virvlade löv och regnade, och cyklar flög omkull. men jag var inne, och hade väl egentligen, om man tänker på dagens föreläsning, kunnat stanna kvar i sängen. inte speciellt varmt ute, men nu skiner solen och himlen är nästan helt blå, lagom fram tills det är dax för guldspelarna att firas på torget. jag ska inte dit, jag ska skriva tenta. eller - omtenta om man ska vara riktig.. men den här gången måste jag ju klara det, har blivit förhörd i helgen och klarat alla frågor, så jägarns om det det går åt pipsvängen!

helgen ja, kunde inte önskat mig något bättre. inte någon bättre heller.

nu blir det lite kaffe här och en sista repetition innan tentan.
är förresten snart klar med min stickning, bara en fjärdedel eller nåt kvar! =)

over and out*

Kommentarer
Postat av: hannah

Det går säkert bra! Jag håller tummarna!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback