- 3 down, 4 to go

igår var det lördag. det kändes som vilken annan dag som helst. vaknade av väckarklockan, segade mig upp ur sängen, och satte mig på cykeln inåt stan och till tentasalen. skrev de två tentorna som snällt väntade på mig, och sen tog jag ledigt resten av dagen. är alltid intressant att se vad läraren tycker är mest relevant att kunna om ett ämne, och jag kan ju säga att jag inte riktigt höll med honom igår. men men, vi får se hur resultatet blir, antingen klarade jag dom - eller så  klarade jag dom inte. inte mer med det.

inhandlade en ny leksak igår, ericssons Xperia, och den är så fin, jag är så stolt! =) tekniknörd hette jag ju.. visst kan det tyckas onödigt kanske om man ser till hur mycket funktioner som finns på den. men ärligt talat, vad gör det? jag är nöjd.

satt hemma och slöade några timmar igår eftermiddag och början på kvällen, men blev sen tvingad att åka in till stan =P men vi hade det jättetrevligt jag och lilla J, vi drack lite drinkar och lite vin, och pratade en massa. många hemligheter och mycket skratt. begav oss till kåren och dansade sen hela natten lång (nåja, till två då de stängde). sen cyklade jag hem, åt en tallrik med tortellini, och sen stupade jag i säng. en lyckad kväll iallafall.

vaknade elva idag, inte så seg som väntat. bra det, för idag blir det massor med pluggande som gäller. har inte så mycket val tyvärr, två tentor väntar på tisdag. ska sätta igång här så fort som möjligt. har precis ätit frukost så är väl fit for fight nu. dock blir det nog en kopp te i soffan kombinerat med kurslitteraturen, mysigast så. synd det inte är mörkt så jag kunde få tända lite ljus, känns ju sådär värt det när det är ljust i rummet..

åh, imorrn är det en ny vecka, och bara fyra dagar kvar tills jag får träffa den jag saknar. ()

upp ur sängen var det.

ha en bra dag.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback