- godmorgon (?) världen

vaknat med huvudvärk idag. man kanske kunde ha önskat sig en bättre start på dagen. varför får man huvudvärk efter att man har sovit? borde det inte vara när man vaknar som man är mest pigg i huvudet?? konstigt det där.
det är ungefär lika konstigt som att man blir trött när man sover för mycket. märkligt.

till skolan om ett tag för att ha simulatorkörning, det är skojigt, men vi slutar inte förrän 17, vilket är lite väl sent tycker jag =P har inte ens två månader kvar i skolan..hjälp.. det är skönt, och lite skrämmande.. har aldrig behövt oroa mig för vad som händer "sen", har ju alltid vetat att en termin i skolan har väntat på mig efter lovet. men inte nu längre.

well, nu ska jag äta lite frukost, kanske mår bättre i huvudet efter det =)

ha en bra dag.

over and out*

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa, underbart är det! :)

Nu efteråt tycker ja tiden gick rätt fort, men i början gick den sakta! :S

Hur e det me dig gumman min? Är du här hemma i kalmar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback