- in my blue car

wiie, jag har bil från och med idag och en månad framåt, det känns underbart. skönt att vara lite lat också, och förpesta miljön lite mer.. iofs släpper jag ut en hel del koldioxid när jag cyklar också.. =P
körde ner bilen idag, 32 mil.. det gick bra. lyssnade på massor med musik och sjöng med i låtarna såklart. går mycket bättre att köra bil då av någon anledning..
dansat ikväll, jobbigaste någonsin, mådde till och med illa =) men det var väldigt skojigt måste jag säga, och skönt att få röra lite på sig.

imorrn är det skola, men innan dess lite jobb. halv sju börjar jag jobba, och kvart över tio börjar skolan. klart man hinner med! gött att tjäna in några slantar sådär på morgonen också =)

nu ska jag packa in matlådan i kylen och packa skolväskan =P

nighty night,

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback