- jag är väl inte dum!

jaha, så har man blivit dumförklarad då. hade en fyra timmar lång simulatorövning i driftteknik då läraren säger "men ni vet väl att man måste ha bränsle för att kunna starta upp maskinen?".. NEEHEEEE?! är det saaaant?! det hade jag ingen aning om. ursäkta mig - jag är bara en dum blondin - what can I do? gudars alltså, bara för att man missar att öppna en jäkla ventil så ställer han en sån fråga. han är dum i hela huvudet, bitter också.. men det är nog bara för att han inte får ligga, och med den attityden är det inte konstigt.

trots det har det varit bra i skolan. jag och lilla J lyckades starta upp båda huvudmaskinerna på färjan vi hade i simulatorn, underbart! det kunde man aldrig tro att två blondiner skulle klara av. men det gjorde vi, och inte blev vi sist med det heller.

kvällen blir lugn. laga lite mat, och sticka lite såklart, måste bli klar med sockorna nån gång! =)

ha en bra kväll,

over and out*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi var grymma! ;D

Postat av: Tina

Hahahahaha! Fy fan vad bra sagt! Jag tror inte heller att han får ligga nåt:P

2008-10-29 @ 20:18:43
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback