- mobilblogga med positionering

jag har blivit utvald! så småningom ska jag prova på att mobilblogga med positionering, det ska bli spännande att se hur det fungerar. om det fungerar förstås.

varit en helt vanlig skoldag idag. kom dit två timmar för tidigt eftersom jag var ovetande om schemaändringen.. men men, satt och pratade och drack kaffe i en timme istället.
åh förresten, jag kan rekommendera att inte äta halvkokta nudlar...det är inte alls gott. lunchen var inte speciellt kulinarisk idag med andra ord..

sen jag kom hem har jag ringt lite telefonsamtal, och bara varit. njutit av att jag inte har några läxor, och hurrat för mig själv för att jag har klarat en tenta till! =) nu har jag klarat av 3 av 7, än så länge.. känns bra.

nu ska jag fortsätta se på ugly betty och dricka mitt te.

ha en fortsatt bra kväll,

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback