- morrn morrn

man blir trött i huvudet av att plugga..har jag märkt..
imorrn är det åter igen dags för tentor, och efter det är det bara två till kvar innan den här tentaperioden är över. jag vet inte riktigt vart jag har mig själv dagar som dessa. jag bara är. har ingen tentaångest alls tack och lov, kanske har fått en lite för nonchalant inställning till tentor efter alla de här åren. å andra sidan kanske jag nöjer mig med tanken på att jag gör så gott jag kan, och mer än så kan jag ju förstås inte göra. den bästa tanken av alla är dock att jag vet att jag inte kommer att plugga mer efter i december, underbart!

ska fixa lite matlåda nu och sen pipa in till skolan, är lite försenad idag, vi sa att vi skulle träffas vid nio, men jag försov mig visst... oops!

ha en bra dag!!

over and out*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback