- ny dag, nya tag

satt uppe en rätt lång stund igårkväll, somnade nog vid halv två. men så blir det när man försöker vara pedagogisk. satt här och klippte lappar och ritade hydrauliksymboler. nu ska jag väl ändå lära mig dom!

tvätten är igång och här sitter jag och dricker te. känner mig lite lustig i halsen idag, men det kan ju vara för att det är morgon också, vad vet jag. blir iallafall bibblan idag med för lite plugg. tentorna imorrn, så det är väl dags att sätta fart.
tänk nästa vecka när jag kan sätta mig med en "vanlig" bok utan att få dåligt samvete för att jag inte läser kurslitteratur. tentor tentor tentor, att man aldrig kommer ifrån dom.

nu ska jag ner och hänga tvätt, underbart kul..

ha en bra dag.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback