- regn bara regn

det är dovt inomhus, och ute är det grått. jag hör inte att regnet smattrar mot rutan för jag lyssnar självklart på musik. men jag ser att dropparna bildar ränder på mina fönster..och jag vill bara inte gå ut mer idag. tänk att få svepa in sig i en filt, tända lite ljus och dricka mängder med te. när ska man få ha en sån dag då man inte behöver tänka på massor med annat? tentor hit och tentor dit, försvinner aldrig helt ur huvudet. om två veckor är det dags igen.. men det går bra.. tanken på att inte behöva skriva en enda tenta till efter december gör att det känns okej. klart jag fixar det här!

hösten är inte fin längre, alla färger har försvunnit. nu är det bara tråkigt gult på träden. gult är fult. nu vill jag ha tillbaka min sommar.

ha en fortsatt bra dag.

over and out*


älskling, jag vet du sa att hösten skulle vara underbar.
utan dig är den ingenting...


Kommentarer
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback