- ullöss

åh nej! my precious orkidéer är angripna! en har till och med dött! orsaken är ullöss, och herre min jesus så äckliga dom små krypen är! märkte av det förra veckan men har liksom inte riktigt hunnit ta tag i problemet. det är ju ett riktigt projekt att sanera växterna från inkräktarna, måste köpa lite medel tror jag. dock tänkte jag försöka duscha av dom och se ifall det blir bättre av det först.. usch! jag har inte tid med det här!!

idag fick jag reda på att jag ska få nya fönster - redan imorrn!!! de där karlarna verkar inte känna till begreppet framförhållning. är ju lite som måste donas med för att de ens ska kunna sätta dit fönstrena, måste möblera om lite tillfälligt här hemma med tanke på att lägenheten inte är sååå stor. blir dock skönt med nya fönster, de jag har nu är nog standard från när de byggde husen på 70-talet, så ja - det är nog dags. men ändå, jag har inte tid att göra iordning för dom heller!

jag har inte ens tid till att gå i skolan längre. magkatarr - here I come! heja mig!

nu ska jag fortsätta förbereda inför fönsterbytet, sen handla och sist plugga..

ha en bra kväll.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback