- åh så dåligt..


måste bara ta upp en sak jag läste om i tidningen idag, har redan pratat med L om det (tack igen för att du ringde förresten, var härligt att prata med dig igen!). men i alla fall så satt jag och läste DN till frukosten imorse, och hittade en liten notis om en våldtäkt i nynäshamn. de har en misstänkt man, och kvinnan hade förts till "våldtäktskliniken" på södersjukhuset. VÅLDTÄKTSKLINIKEN?!?! jag svär inte ofta - men för fan! att det ens finns en sån klinik! dock tycker jag det är jättebra att det finns någonstans där kvinnor/män som råkat ut för denna idioti av överkåta/sjuka/desperata varelser (som inte ens är värda att kallas för människor!) kan tas hand om. men det störda ligger i detta behov som har lett till att den här kliniken ens existerar. kanske skulle byta innebörden av just namnet "våldtäktskliniken" och inbjuda dessa djur så de kan träffas och utföra sina behov på likasinnade. fy fan för er! det är så sjukt sorgligt att man ska behöva vända sig om varje gång man är ute själv bara för att någon av er kan smyga där bakom, och jag blir bara mer och mer förbannad ju mer jag tänker på det. jag tycker synd om er, jag förstår att det är svårt när man inte hittar någon som gillar en, men istället för att ge sig på helt oskyldiga människor, kan ni inte ge er på er själva istället?! något fel är det ju, och fel brukar man oftast kunna rätta till - dock inte det som finns i huvudet (?!) på er...uppenbarligen. jag spyr på er.

och så fick hon ur sig lite ilska.

förresten så är väl tanken med att ha en blogg är väl egentligen att man ska uppdatera den frekvent flera gånger i veckan. tanken med min blogg är att jag uppdaterar när jag har något vettigt att skriva om..eller så uppdaterar jag den när jag har lust. fast som läget har varit de senaste dagarna har det bara varit så att jag inte har orkat, kombinerat med nada saker att skriva.
jag pluggar mest hela tiden nu känns det som. lite avbrott för mat, telefon, sova, jobb, plus cyketuren fram och tillbaka från skolan. just nu önskar jag bara att det kunde vara onsdag så att tentorna var klara, ännu mer önskade jag att det vore fredag. jobbade i helgen som var, så ska bli skönt med en helg nu där jag får vara ledig och där jag ska tänka på allt annat än skolan. helt enkelt underbart.

trevlig kväll.

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller fullständigt med. Helt jäkla sjukt är det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback