- det gör till och med ont!

hela min kropp värker. jag är så stört trött att det gör ont i mig. ville sova länge imorse men fick inte det eftersom jag är en snäll medborgare som delar med mig av mitt blod. fick 40 kronor för det, som dock gått åt till kaffe och cola för att jag ens skulle kunna hålla mig vaken. jag har ont i min hjärna av allt tänkande, jag har ont i mina ögon för att dom är så trötta, jag har ont i magen för att jag har för mycket att göra, och jag har ont i mig.. efter tentan idag ville jag bara ge upp, och det skulle vara så lätt. men det är såklart inte det jag vill, jag tycker ju det här är roligt - egentligen. bara just nu det är lite tungt. men det går över, det ordnar sig.

ska göra sista rycket nu - både rycka upp mig själv samt plugga klart till sista tentan som jag har imorrn. nu jäklar.

ha en bra kväll.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback