- explosion och små hjärnor

ja herregud, jag säger då det. idag när vi labbade föreslog läraren att jag och min labbpartner skulle slå ihop våra kloka små huvuden för att komma på vad i kopplingen vi hade gjort fel. vi kom fram till att vi skulle lägga betoningen på "små" dock, inte "kloka".. fast å andra sidan kom vi på vad felet var - efter ett tag. läraren sa att alla i klassen var lika dumma, och det var ju skönt att höra...sen vad han tänkte var ju en annan sak.
blev en explosion också, eller, det sprutade från en ledning, olja alltså - för den som undrar. MEN, inte från våran labbänk inte, däremot grannarnas =) förutom att jag nu luktar olja måste jag säga att det var en rolig lektion.

skrev sista tentan idag med. var nog den som gick bäst av de här tre jag skrivit nu i veckan. dock är ju inte det någon garanti för att jag har klarat den.. men det återstår att se, och jag tänker inte gå och gräma mig över dom precis nu heller, kan ändå inte skriva om dom förrän i november om fallet skulle vara så.
nu ska jag njuta av att få vila huvudet lite innan det är dags att ta tag i tentapluggandet för kurserna jag läser nu.. aldrig någon lugn och ro inte!

men nu ska jag inte fundera mer på skolan ikväll iaf, det är en sak som är säker.

snart helg - wiiiiie ;)


over and out*


Kommentarer
Postat av: emma

vet du va pärlisch, det där låter som en underbar idé! :) och nee, klart det inte är föör jobbigt... :)

Skönt du har alla fördömda tentor avklarade nu! :)

Ha nu så himskans kul å myisgt i helgen!!

puss älsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback