- jag är bäst

finns nog ingen som kan vara så lat som jag är, jag är nog helt enkelt bäst på det. vaknade vid nio imorse, sen vände jag mig och somnade om. vaknade igen efter någon timme, men upprepade samma procedur några gånger till, och vaknade sen klockan tolv då jag kände att det nog fick räcka. gick dock bara upp för att hämta tidningen och sen bädda ner mig igen för att läsa den. men det är så skönt att vara ledig! helt underbart.
pluggade igår inne på bibblan, men det gick väl sådär efter partykvällen som blev i fredags. så sammanfattningsvis kan jag väl inte säga att helgen har varit speciellt effektiv rent pluggmässigt, men får skärpa till mig i veckan, tentorna börjar ju om knappt två veckor.

jag tror inte att jag tycker om söndagar, och jag tycker heller inte att det är så himla roligt att tiden går så fort egentligen.. bara ibland.. ungefär som att jag önskar det vore nu på fredag redan idag...

ha en bra kväll.

over and out*

Kommentarer
Postat av: emma

att tiden går fort är bara bra när man vill att den ska göra det! som när vi ska träffa våra pojkar t.ex.! :) miss u! pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback